marți, 27 iunie 2017

Practica

       
       
               La inceput, baietii au dezmontat calculatoarele de la fire, apoi am inceput sa curatam, monitoarele, apoi unitatea calculatorului. Vedem in aceasta poza de mai jos cum curatam  unitatea de claculator si monitorul!  

         In urmatoarele imagini vom vedea cum au pus inapoi claculatoarele la locul lor. Cativa dintre ei au curatat si mesele si au facut curat si in spatele meselor.
         

    1.Maturatul pe jos si spalatul...



 2.Mesele puse la locul lor...







3.Punerea monitoarelor si unitatea calculatorului la loc...

          4.Montarea la locul lor...

  Pe ziua de azi doar cam atata am facut, mai multe ne va astepta in curand...Am fost 2 grupe unite in care Jakab Mark, Deme Erik, Ticoi David, Lucaciu Laviniu si Eu am fost in grupa,in al 2-lea grup au fost asa Bena Calin, Pop Erik, Erdei Szilard, Monenciu David, Pantis David si Popovici George au fost. Szitko Veronica facea doar cateva poze, dar mai multe am facut eu, iar apoi a facut un gen referat despre ce am facut noi pe ziua de azi. Seful grupei la noi a fost Jakab Mark, iar la a 2-a grupa Bena Calin!
 Poza De Grup 1 & 2!
 Grupa I...
  Grupa II...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu